andy, Im in love!

Posted in sztuka by wmkaja on Styczeń 16, 2010

buszowanie po necie to jedna z moich ulubionych rozrywek. zdecydowanie. wyszukiwanie, przeszukiwanie, doszukwanie etc. najczesciej szukam inspiracji. przedstawiam moje najnowsze dzielo – andy gilmore

najwiecej czasu mojego researchu pochlania muzyka. jako wielka fanka nowych brzmien, odkrywania mlodych artystow, nakrecania sie muzyka… jestem zafascynowana doszczetnie tworczosci bird birda (gilmore) – sam o sobie mowi ‚draftman, designer, MUSICIAN’ . choc kalejdoskopowe magiki niewiele z brzmieniem maja wspolnego czestuja mnie podobnymi co podczas wsluchiwania sie w melodie emocjami. badaja moj nastroj i w odpowiedzi prezentuja barwy, harmonie, uczucia, perfekcje a wszystko to w oprawie optic.

obrazki gilmora znalam juz wczesniej ale wrecz anatomiczne, w pewien sposob sakralne odlamy jego tworczosci powalily mnie na kolana totalnie. Im in love!

Tagged with: ,

Skomentuj

